niedziela, 9 sierpnia 2015

Dieta

Hej Kochani !

W końcu zebrałam się by napisać kolejną notkę.
Niestety odkąd robię rzęsy mam jeszcze mniej czasu :(
Ale już nadrabiam !

Zatem przejdźmy do tytułu postu.
"Dieta" no właśnie dla niektórych dieta oznacza niejedzenie... CO JEST BŁĘDEM !
Ja na swojej diecie (którą Wam dzisiaj podam) nigdy nie chodziłam głodna a kilogramy leciały w dół dość szybko :) Niejedzenie to najgorsze, co może być! Nie odbierajcie tego jako głupie gadanie.
Wiem co mówię, bo ja także przechodziłam tę "dietę" a później tyłam dwa razy tyle ile schudłam.  Tak zwany efekt JOJO :)
Wiadomo, że przy takiej "diecie" kilogramy lecą szybciej ale równie szybko wracają i to podwójnie (znane z autopsji).


Dieta to 80% sukcesu !
Jeżeli będziesz stosował/a samą dietę bez ćwiczeń też schudniesz :) 
Co prawda oczywiście lepiej jest stosować dietę i ćwiczyć, bo wtedy ciało wygląda znacznie lepiej.
Niestety nie każdy ma czas czy pieniądze na to aby iść na siłownie czy nawet ćwiczyć w domu. 
Ale za to każdy może stosować DIETĘ ! :) 
Dieta nie tylko pozwala nam schudnąć i utrzymywać wymarzoną sylwetkę ale także pozytywnie wpływa na nasz organizm. 

Po trzech tygodniach stosowania diety, pozwalałam sobie na tak zwanego CHEAT MEAL'A.
Cheat meal to jeden, oszukany posiłek w tygodniu. Czyli jemy co chcemy :P 
Należy jednak pamiętać (jak to mój trener Dawid mówi) to jest CHEAT MEAL, nie CHEAT DAY czy CHEAT WEEKEND :D
Przyznaję, iż mi osobiście zdarzyło się, że zjadłam oszukany posiłek a zaraz później sobie mówię kurde i tak juz na obiad zjadłam źle to z kolacja tez mogę polecieć, albo jak miałam jakąś dłuższą trase i nie było możliwości zrobić sobie samemu jedzenia to mówiam sobie " dobra kurde i tak nie mam jak utrzymac dzisiaj tej diety wiec jak podjedziemy do maka to wezmę big maca" 
I TO BYŁ MÓJ MEGA WIELKI BŁĄD, przed którym Was przestrzegam :) 
Jak jesteście w podobnej sytuacji, że nie macie nawet jak zrobić sobie tego posiłku i jedynym miejscem gdzie możecie zjeść jest fast food np MC DONALD zjedzcie tę sałatkę albo MAC WRAPA nie jest to aż tak straszne jak np frytki czy burgery.

To tak w skrócie o diecie. 
A teraz to co Wam obiecałam, DIETA DZIĘKI KTÓREJ ZGUBIŁAM 15KG !
Nagrałam dla Was specjalnie filmik, zatem bierzcie długopisy i kartki :)
Miała to być taka niespodzianka :) 
Oto link : Dieta Ewelony 

Buziaki ! <3


89 komentarzy:

  1. Cheat weekend skad ja to znam, teraz mam ten wlasnie problem. A jutro wizyta u Pani dietetyk i chyba sie ze wstydu spale. 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis! Filmik o diecie rowniez:) przez jaki czas ją stosowałaś? Czy teraz masz inną dietę? Licze na odpowiedz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po jakim czasie widziałaś efekty diety ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Po jakim czasie widziałaś efekty diety ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Moją motywację stopuje fakt iż, gdy schudnę wszystkie moje ciuchy pójdą papaaa:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka jest przerwa między posiłkami ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za wytrwałość ;)
    Jako jedyna z programu zmieniłaś się w pozytywny sposób!


    http://strongwomeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. przez jaki okres czasu jadłaś te posiłki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey ewelka .. mozna by bylo sie z toba jakos skontaktowac na temat tej diety? Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na glownej stronie ewelina kubiak warsaw shore na wiadomosc prywatna i moze odpisze, ja dostalam odpowiedz 😆

      Usuń
  11. Hej Ewelka. Ta dieta to super sprawa. I w ogóle gratuluje ci bo super prowadzisz tego bloga, super zwracasz się bezpośrednio do ludzi i no masz u mnie ogromny szacunek. Pozdrawiam i oby tak dalej. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny filmik i wpis :) Gratuluję tak wielkiej przemiany i dziękuję że dajesz mi tym taką motywację! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy tylko ja mam problem i nie widzę Twojego filmiku czytając Twój wpis z telefonu? :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy tylko ja mam problem i nie widzę Twojego filmiku czytając Twój wpis z telefonu? :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy tylko ja mam problem i nie widzę Twojego filmiku czytając Twój wpis z telefonu? :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny i przede wszystkim madrze napisany post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie w jaki sposób przyrządzałaś mięsko i jajecznice ? Smażyłaś czy gotowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smażyłam na oleju ryżowym albo z orzechów arachidowych :)

      Usuń
  18. A o których godzinach zjadalas te posilki?
    I drób jadałaś w jakiej postaci -gotowany, grillowany, pieczony?
    I jak z napojami?

    Pozdrawiam i gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Ewela; * Od jakiegoś czasu próbuję zrzucić kilka kg, ale mimo, że ćwiczę średnio mi wychodzi. Twoja dieta przypadła mi do gustu. Od jutra stosuję; ) ale w jakim odstępie czasu jadłaś posiłki? Pozdrawiam i gratuluje; *

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :>
    Czy jeżeli się odchudzam i bardzo dużo ćwiczę może być tak , że waga nie będzie spadać bo tkanka mięśniowa wzrasta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ponieważ mięśnie ważą więcej niż tkanka tłuszczową

      Usuń
  21. Codziennie jadłaś to samo? Czy podałaś przykładowy jeden dzień z jadłospisu?

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć, muszę powiedzieć, że ta dieta przypadła mi do gustu. Głównie dlatego, że nie jest specjalnie wyszukana, prosta w przygotowaniu i tania :) Chciałabym zapytać Cię o odstępy czasowe między posiłkami, ilość kalorii, które zawiera ta dieta i sposób przyrządzenia ryby. Chodzi mi o przyprawy których używałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój trener ułożył ci ten plan pod Ciebie, a przede wszystkim pod twoją wagę, którą wtedy miałaś, pod twoją aktywność fizyczną itp. O ile same posiłki i ich ilość w ciągu dnia są jak najbardziej na tak �� to gramatura tych posiłków była już dobrana pod ciebie. Dziewczyna o wadze 86kg nie może jeść tak samo jak ta co waży 76kg czy 66kg. Robisz krzywdę wielu młodym dziewczynom, które zamiast dopasować kaloryczność tych posiłków, ilość węgli, tłuszczów i białka pod swoje warunki będą ślepo kierowały się tym filmikiem. Dziewczyny szukajcie swoich (mądrych) trenerów, dietetyków, którzy ułożą dla was dietę i plan treningowy albo szukajcie dalszych informacji i zagłębiajcie się w tej tematyce, poszerzajcie tą wiedzę tak by nie zrobić sobie krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak długo stosowałaś taką dietę? Wcześniej pisałaś, że miałaś wzloty i upadki;) Domyślam się, że długo się nie da tak wytrwać jedząc to samo. Przynajmniej ja sobie tego nie wyobrażam. Niemniej jednak wykorzystam Twoje przepisy:) Mnie udało się zrzucić już 5 kg. I w sumie tak jak Ty jadam teraz 5 mniejszych posiłków dziennie (kiedyś były to 2 duże). Jem wszystko tylko z umiarem. No i ostrożnie z cukrem. Do tego trochę więcej aktywności i jakoś leci:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    http://better-life-by-ewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewelina jak robisz brwi ?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bierzesz coś jakieś odżywki ? Czy tylko siłownia i dieta?

    OdpowiedzUsuń
  27. W jakich godzinach jadlas te 5 posiłków? :):*

    OdpowiedzUsuń
  28. Karolina Chmielnicka10 sierpnia 2015 01:38

    A co jadłaś po treningu? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dieta wydaje się być spoko, ale ja chyba nie mogłabym codziennie jeść to samo. Ja staram się po prostu jeść mniej niż zwykle, nie odmawiając niczego.
    Weszłam na filmik, a tam pierwsze co się rzuca w oczy to te tragiczne usta.. i zastanawia mnie jedno czy to jest twój efekt docelowy? jesteś ładna, ale te usta są tragicznie zrobione i sztuczne.. na zdjęciach które wstawiasz wyglądają lepiej, zaś na filmiku którego nie możesz przerobić ani nie możesz zapozować, wyglądają naprawdę źle.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam za schudnięcie, za metamorfozę, propsuję za dużo lepsze prowadzenie bloga od m&m'sów :D
    Tylko mam jedno ale-sałatka w maku może być równie straszna, jak cokolwiek innego ;) przez sos. Jest to taka sama bomba kaloryczna jak wszystko inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dokłądnie 80 % sukcesu to dieta !
    ja tez jem cały czas (chociaz ,że osiągnelam swoj cel )
    5 posilków dziennie ! = szybka utrata wagi i nie niszczymy naszego organizmu :)
    Jednak co dzien nie moglabym jesc tego samego :) Zawsze próbowalam rózne dania "przeistoczyc" w zdrowsze wersje :)
    Wyglądasz teraz ekstra ! :*


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli to czytasz to wiedz, że masz idealna figurę i nie musisz się odchudzać. Chciałabym wyglądać tak jak ty, ale niestety mimo jedzenia na okrągło nie mogę przytyć i czuję się niekobieco - niestety takie geny ;<. 3maj się Ewelka ;***

    OdpowiedzUsuń
  33. Po jakim czasie było widać efekty? Ćwiczyłaś też czy tylko dieta? O jakich godzinach jadłaś posiłki? Proszę o odpowiedź :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Można czymś zastąpić rybę?

    OdpowiedzUsuń
  35. Ewelinka, ile kalorii ma taki dzienny jadłospis? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ewelina cała prawda nie można gubiąc kilogramy się głodować trzeba racjonalnie dobierać pokarmy i trzymać się wytycznych !!

    http://pakujpakson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ewelinka w jakich godzinach jadłaś te posiłki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do pytania ;D
      bo widząc tą dietę stwierdzam że może ona zdziałać cuda;D

      Usuń
  38. https://www.facebook.com/pages/Wszystko-dla-fan%C3%B3w-Warsaw-Shore/1616461951911160

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy stosowałas podczas diety jakieś suplementy i spalacze? ��

    OdpowiedzUsuń
  40. Hey pytanko gdzie znajduje sie ten filmik z dieta??:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie piszesz na tym blogu i przede wszystkim jest on o CZYMŚ , nie ta jak kolezanek z programu , gdzie jak czytam posty to zastanawiam sie czy to żart czy też na serio. Miło się czyta i nie ukrywam , że chciałabym jak najwięcej postów. Gratulacje jeżeli chodzi o sylwetkę i i samodyscyplinę. Moim zdaniem powinnaś raczej utrzymać ten efekt a nie katować się i robic muskulature , bo tak wygladasz mega kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ewelinko, czy trzeba prowadzić dietę czy wystarczy zjeść na dzień 1500 kcal i dużo ćwiczyć?

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka ty tepa jestes pusta Ewędlinko. Lepsza jest salatka z maca? Hahhahah o ku**a, ta salatka ma wiecej kalorii niz cheeseburger ;) pracowałam w macu wiec wiem a ty jak nie znasz sie na tego typu zywnosci to nie pisz glupot takich bo ludzie czytaja i wierza. Idz lepiej loda zrob pawelkowi hahaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaloryczne są sosy,a nie sama sałatka. Też pracowałam w maku,ciekawe ;)

      Usuń
  45. Powiem Ci że szczerze nie oglądam WS bo nie kręcą mnie te WASZE DZIWNE IMPREZY NA POTRZEBY MTV i to co tam robicie. Ale od jakiegoś czasu spoglądam na Twoje konta społecznościowe ( FB I INSTAGRAM ) i chciałam Ci powiedzieć że jestem pełna podziwu Twojej przemiany i tego jak zaczełaś kochać samą siebie i tego co robisz ,tylko i wyłącznie dla siebie :) sama bym chciała mieć taką samą motywację i pewność siebie jaka wokół Ciebie emanuje od pewnego czasu :) Gratuluję Ci z całego serducha :) Pozdrawiam :* ♡

    OdpowiedzUsuń
  46. W jakim czasie zrzucilas 15 kg?

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja wlasnie zaczynam swoją przygodę z odchudzaniem , mam nadzieje ,że tym razem dam radę , czekam an dalsze wskazówki !:))

    stokrotnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ewelina ile kalorii ma Twoja dieta?

    OdpowiedzUsuń
  49. Każda dieta powinna byc indywidualna do każdej osoby i pod jej potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie, że coś ze sobą robisz i masz ku temu motywację (ale rób dla siebie, a nie dla faceta, bo z tymi bywa różnie). Ale nie o tym chciałam napisać. Nie wchodziłam tu wcześniej, ale ktoś podrzucił mi link, bym oceniła Twój plan diety. I tak myślę... jeśli chodzi o film oraz przedstawiony plan - wydaje mi się, że jest OK, chociaż oczywiście jedzenie tego samego codziennie wcale nie jest tak bardzo wskazane (a w ogóle bardzo ładnie się prezentujesz na filmie, tak na marginesie). Także jak na jeden dzień - jak najbardziej, ale w inne przydałoby się urozmaicać.

    Najlepiej wybrać się do dietetyka, bo ktoś u góry słusznie zauważył, że te posiłki dietetyk ułożył dla Ciebie, Twojej masy ciała, nawyków żywieniowych itp itd. Zatem to taki dobry motywator/wzór, ale lepiej samemu skonsultować ze specjalistą.

    A jeszcze - czepnę się terminologii :) DIETA to nie tylko ta odchudzająca (to bardzo podkreślasz w poście) - dieta to cały, codzienny sposób odżywiania, każdy z nas prowadzi dietę bez względu na to, jak się odżywia i czy się odchudza. Dodaj po słowie dieta "redukcyjna", "odchudzająca", a będzie ok.
    Czytelnik może nie zwrócić uwagi, ale dla mnie, jako kogoś, kto 4. rok studiuje technologię żywności i żywienie, to dość rażące w oczy błędy merytoryczne, zupełnie zmieniają sens wypowiedzi :P

    A głodówka to głodówka, nikt raczej nie nazywa jej dietą, w tym kontekście nie spotkałam się NIGDY z użyciem słowa dieta ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Raczej nigdy nie byłam wielkim fanem tego waszego Warsaw Shore , a oglądam to tylko ze względu chyba właśnie na Ciebie Ewelino ! :)
    Podziwiam jak bardzo się zmieniłaś, szczerze mówiąc dla mnie to Ty jesteś taką małą "motywacją".
    JAK SIĘ CHCE TO MOŻNA !!!



    Trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. można link do filmiku ?

    OdpowiedzUsuń
  53. "Dieta to 80% sukcesu !" HAHAHAa matko, większego debilizmu dawno nie czytałam. Jak się dupy nie chcę ruszać to gada się ciągle o diecie. ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA dają najlepszy efekt, bo jak się ostro trenuje to żadna dieta nie jest potrzebna. HAHAHA a tutaj polecana sałatka z Mc Donalda. Padłam i wstać nie mogę. Weź się za naukę, bo tępych dzid, dawających chujowe rady jest na pęczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy trener Ci powie, że dieta to 80% sukcesu, inteligencie :)

      Usuń
    2. Rozumiem, że rozmawiałaś z KAŻDYM trenerem na świecie, że piszesz takie rzeczy? Niestety jak widać tępych dzid nie brakuje, poczytaj trochę.

      Usuń
    3. W internecie mam poczytać, jak rozumiem? :)

      Usuń
    4. Jak już kogoś obrażasz i każesz się brać za naukę to zacznij od siebie :) "dawających" serio ? Dziewczynko/chlopaczku słowniczek trzeba kupić :) jak się nie znamy to się nie wypowiadamy :)

      Usuń
  54. świetna wręcz idealna :) podoba mi sie ,bo nie jest nie osiagalna :) na widok innych diet , bardzo wymyslnych , odniechciewa sie wszystkiego :) sama stosuje podobną , nawet bardzo , moje posiłki równiez są proste do przygotowania i bez wymyslnych skladnikow , tylko ten sam problem , jak pojdzie cos nie tak , to przekreslam caly dzien , ale wezme sobie twoje rady do serca, a efekty mimo porażek widac , wiec polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ewelinko zrób post jak na różne sposoby można przygotować pierś i dorsza :)

    OdpowiedzUsuń
  56. nie widze tegofilmiku z dieta

    OdpowiedzUsuń
  57. Ewelina, jak miło się Ciebie słucha i czyta! Zupełnie inne wrażenie niż to, które odnosiłam oglądając to co wybrali sobie do emitowania w TV-. Bardzo ładnie się wypowiadasz i Twoje posty też czyta się z przyjemnością :) Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i cieszę się, że założyłaś tego bloga. Pozdrawiam bardzo serdecznie i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. o której pierwszy posiłek?
    Co jaki czas jesz kolejne?
    I o której był ostatni?

    Dziękuje bardzo za to zabieram sie od dziś za tą dietę. Mam jeszcze jedno pytanie.... niestety jestem USA a tu żywność jest strasznie napompowana .... najgorszej jakości jaką możecie sobie wyobrazić i niestety z ryby mam dostęp tylko do łososia.... czy może być łosoś?

    Pozdrawiam Aleks

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej:* O jakich porach jadłaś posiłki?I czy jadłaś między posiłkami warzywa i owoce? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Polecisz jakieś ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej?

    OdpowiedzUsuń
  61. Wcześnie na pewno nie ważyłas 70 paru kilo tylko minimum 80 parę, kogo chcesz oszukać, przecież to już była otyłość? Generalnie to mogłabyś motywować tylko zdjęcia bardzo przekłamane. W drugiej edycji wyglądałas wciąż grubo choć na fejsie były zdjęcia super szczupłej laski, rzeczywistość okazała się rozczarowujaca. Niemniej jednak gratuluję tych 15 kg, choć moim zdaniem mogłobyc nawet więcej zrzuconych bo wcześniej wyglądałas baaaardzo grubo. Pracuj dalej, ujędrnij ciało zamiast oszukiwać ludzi stojąc e dziwnych pozach i wciągająca policzki do oporu bo to trochę słabe, nie sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  62. Udało Ci się schudnąć 15kg tylko w jakim okresie czasu? Jak długo Ci to zajęło :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam Ewelinko, kiedy zaczelam ogladac WS pierwszy sezon bylas jedyna osoba z uczestnikow za ktora naprawde nie przepadalam! Jednak moje zdanie zmienilo sie 100% krotnie od drugiego sezonu. Normalnie Mega Cie Lubie :) jestes zabawna, szczera do bolu no i co tu jeszcze napisac jestes super dziewczyna. Natrafilam na Twoj filmik o diecie zupelnie przypadkowo, a poniewaz po porodzie mam dalej problem z nadwaga postanowilam zaryzykowac i sie do Twojej diety stosowac :) zaczynam od dzisisj, zaraz zabieram sie za robienie owsianki. Mam nadzieje ze mi sie uda!! Bardzo chciala bym Cie poznac osobiscie, moze kiedys ;) pozdrawiam i buziaki ��

    OdpowiedzUsuń
  64. W jakim czasie stracilas te 15 kg ?

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja tu nie widzę żadnych konkretów

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja tu nie widzę żadnych konkretów

    OdpowiedzUsuń
  67. Super wpis!!! Kom za kom? Obs za obs??

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeść regularnie co 3-4 godziny, odstawić definitywnie cukier, fastfoody, białe pieczywo i makaron, jeśli smażyć to na zdrowym tłuszczu, pić dużo wody. Dodatkowo aktywność sportowa min. 3 x w tygodniu -cardio + ciężarki w rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Czy to dieta białkowa Dukana ? po niej szybko sie chudnie ale czesto tez jest niezdrowa dla organizmu :/ zaczelam stosowanie tej diety i trwam w niej juz 2tydzien czuje efekty ale obawiam sie ze mi zaszkodzi :/ mysle zeby przerwac poniewaz nie chce miec problemow zdrowotnych bylabym wdzieczna za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  70. a czy nastolatkowie mogą być na jakiejkolwiek diecie ? Dodam, że córka nie ma z niczym kłopotów - jest szczupła osobą, ale potrafi zjeść za 3 osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja już od jakiegoś czasu jestem na diecie pudełkowej https://www.lightbox.pl/gdynia i mogę śmiało powiedzieć, że to jest to czego potrzebowałam. W sumie catering dietetyczny jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób zapracowanych i nie mających czasu na samodzielne przyrządzanie zdrowych potraw.

    OdpowiedzUsuń
  73. Zdrowa, odpowiednio zbilansowana dieta jest niezbędna, aby utrzymać swój organizm w dobrej kondycji. Taka dieta powinna dostarczać naszemu organizmowi wszystkiego, czego potrzebuje do prawidłowego rozwoju. Najlepiej, udać się do dietetyka w tym miejscu: http://zoliborz.cmp.med.pl/ który mógłby wykonać niezbędne badania i na ich podstawie ułożyć dla nas jadłospis.

    OdpowiedzUsuń
  74. Dieta diecie nierówna, a każdy organizm jest inny i ma inne potrzeby. Dlatego taka indywidualnie dobrana dieta jest według mnie najlepszym rozwiązaniem. A co za tym idzie, da najlepsze efekty.

    OdpowiedzUsuń